Haha , nou dat net niet, maar als je alle kosten bij elkaar op telt dan zit je aardig in de buurtRené schreef:Hoeveel Hans?hcaluwe schreef:Kosten voor nieuwe platen zijn pl/min €100,-
Krijg je daar een auto bij?
Groet Hans
Haha , nou dat net niet, maar als je alle kosten bij elkaar op telt dan zit je aardig in de buurtRené schreef:Hoeveel Hans?hcaluwe schreef:Kosten voor nieuwe platen zijn pl/min €100,-
Krijg je daar een auto bij?
Mwah, 3 tientjes en je zit in de buurt.hcaluwe schreef:Haha , nou dat net niet, maar als je alle kosten bij elkaar op telt dan zit je aardig in de buurtRené schreef: Hoeveel Hans?
Krijg je daar een auto bij?
Groet Hans
Even voor de duidelijkheid.krismazur schreef:denk aan de aangifte, rijstijd, vrij van werk etc etc etc
en ikweet niet of je bij RDW moet nieuwe papieren laten maken inv mat dat dublicaat code
Klopt maar ze rijden er toch mee rond, zolang je niet in een controle rijd heb je weinig problemen. Je loopt wel een risico want idd officieel mag het niet. Maar goed.René schreef:Dat zijn 18.2 platen / stickers.
Mag je normaal gesproken niet gebruiken.
Alleen toegestaan als het op het kentekenbewijs staat.
Ja.. Hoe zit het daarmee eigenlijk?René schreef:Net als op de 'oldtimers' de oud blauwe platen.
Kenteken moet bestaan uit 4 cijfers en 2 letters.
Dus 4 letters en 2 cijfers mag weer niet.
Staat mooi, ik weet het en ze worden gebruikt.
Je bedoelt ivm geen stempel?DinanT schreef:.. dus hadden ze die gele platen van mij eigenlijk ook moeten afkeuren ... ?
Oja, auto's van vóór 31-12-1959 hoeven niet meer voor de APK ...Kuip schreef:Gelukkig hoeft die APK nu niet meer, scheelt erg veel gedonder....